مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : طی ۹ ماه امسال بالغ بر ۵۲۰ هزار سفر انجام شد که طی مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش در جابه جایی مسافر انجام شده است.

غلامعلی نیک فهم  گفت: در سال جاری با انجام ۴۰ هزار و ۳۷۵ سفر، ۸۹۷ هزار و ۶۵ تن کالای اساسی از استان جابه جا شد که در مقایسه با سال گذشته ۸۳.۳ درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان  افزود: در مجموع هشت میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۹۳ تن کالا طی این مدت از گیلان حمل گردیده که ۱۲.۲ درصد رشد داشته است.

وی تعداد شرکتهای حمل و نقل بار گیلان را ۱۵۶ شرکت و موسسه ، یک کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل داخلی، هفت انجمن صنفی شرکت های کالا و ۸ انجمن صنفی رانندگان کالا عنوان کرد.

نیک فهم در ادامه گفت: طی ۹ ماه امسال با انجام بالغ بر ۵۲۰ هزار سفر انجام شد که طی مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش در شمار مسافران جابه جا شده نشان می دهد.

به گفته وی یک کانون انجمن صنفی شرکتهای مسافربری، ۸ انجمن صنفی شرکتهای مسافربری، ۵ انجمن صنفی رانندگان بخش مسافر، ۱ اتحادیه شرکتهای تعاونی سواری کرایه در گیلان فعالیت دارند.

 نیک فهم همچنین به،آمار رانندگان فعال در بخش حمل و نقل عمومی مسافر استان را نیز۳ هزار و ۹۹ نفر، تعداد پایانه های عمومی مسافری استان را ۱۰ پایانه عنوان کرد که ۶ پایانه تحت مالکیت شهرداری و ۴ پایانه تحت مالکیت بخش خصوصی قرار دارد.

 

برچسب ها: حمل و نقل ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.