تحویل بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی ویلایی در یزد تا پایان امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: خانه‌های ویلایی یزد بصورت سه خوابه در مجموعه‌ی ۳۷۷ هکتاری در دست ساخت است.

خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مساحت هر واحد بین ۱۹۰ تا ۲۲۰ متر مربع بصورت سه خوابه و ویلایی است.

او افزود: در شهرک پردیس زندگی یک یزد در اراضی موسوم به ۳۷۷ هکتاری، از مجموع چهار فاز این شهرک، فاز یک قریب به ۵۹۶ واحد عملیات اجرایی آن انجام و در فاز دوم نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است ضمن اینکه عملیات آماده سازی دو فاز دیگر نیز پیشرفت قابل ملاحضه‌ای داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به اراضی جوانی جمعیت هم اشاره کرد و گفت: ۵۰ هکتار اول مربوط به اراضی جوانی جمعیت است که کار آماده سازی و مراحل واگذاری زمین به متقاضیان صورت گرفته است که بزودی تحویل این خانواده‌ها می‌شود.

زارع زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد نیز به شهرک پردیس زندگی یک یزد اشاره کرد و گفت: ما در این شهرک برای هر محله، یک مرکز محله‌ای مطابق با الگوی بافت قدیم شهر یزد طراحی کردیم که هم فضای مذهبی، فضای سبز، مراکز خدماتی مثل مدرسه و ... را شامل می‌شود.

او افزود: مصالحی که برای نما‌های واحد‌های مسکونی استفاده می‌شود از یزد است مثل آجر سنتی که با بافت و اقلیم شهر همخوانی داشته باشد.

گفتنی است در طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ۱۴۹ هزار نفر ثبت نام اولیه کرده اند که از این تعداد تاکنون ۵۵ هزار نفر تایید نهایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.