معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: سلین در منطقه هورامان با بیش از ۶۳ میلیمتر بیشترین بارش را در شبانه روز گذشته به نام خود ثبت کرد.

علی پناهی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پس از سلین، ایستگاه‌های مریوان با ۴۷ میلی متر، سروآباد با ۳۶، حاجی ممدان با ۱۵ میلی متر و بانه با ۱۱ میلی متر بیشترین بارش را در شبانه روز گذشته ثبت کرده است.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان به ارتفاع برف در برخی ایستگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: بیشترین ارتفاع برف موجود در ایستگاه هزارکانیان با ۲۵ سانتی متر، زرینه هفت سانتی متر و بیجار چهار سانتی متر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا قبل از ظهر روز یکشنبه فعال است، افزود: از بعدازظهر فردا تا روز دوشنبه بارش‌ها بصورت پراکنده بوده و از شدت آن کاسته خواهد شد.

 پناهی یادآور شد: عمده بارش‌ها در مدت باقیمانده از فعالیت این سامانه در مریوان، سروآباد، غرب شهرستان سقز، ارتفاعات مرکزی و غرب سنندج و کامیاران است و بصورت باران و برف و در ارتفاعات و گردنه‌ها اغلب برف خواهد بود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی از ظهر روز دوشنبه از استان خارج و دمای هوا با کاهش هفت درجه‌ای روبرو خواهد شد و سرما و یخبندان بر استان حاکم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.