تلاش راهداران برای بازگشایی راه ارتباطی ۴۳۰ روستای استان اردبیل

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی ۳۵۰ روستا در مناطق مختلف استان بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی راه‌های ارتباطی ۴۳۰ روستا ادامه دارد.

کلیم الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به تداوم بارش سنگین برف و وقوع کولاک در راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: راهداران از صبح امروز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی هستند و در صورت بهبود وضعیت جوی عملیات بازگشایی راه‌های استان تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: با تلاش راهداران راه ارتباطی ۳۵۰ روستا در مناطق مختلف استان بازگشایی شده است و راهداران برای بازگشایی راه‌های ارتباطی ۴۳۰ روستای دیگر تلاش می‌کنند.

وثوقی اضافه کرد: با وجود بارش‌های سنگین همراه با کولاک راهداران با تمام امکانات مشغول بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی هستند و با توجه به فرصت جوی و قطع بارندگی در برخی از شهرستان‌های استان، راهداران با تمام قوت و تجهیز امکانات به صورت مستمر در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز مسیر اردبیل _ آستارا و خلخال _ پونل بقیه راه‌های اصلی استان باز است و راهداران برای بازگشایی مسیر اردبیل آستارا تلاش می‌کنند، اما باد شدید و کولاک موجب کندی عملیات بازگشایی مسیر شده است.

وثوقی افزود: با توجه به هشدار‌های اداره کل هواشناسی لازم است شهروندان و هم استانی‌ها در صورتی که کار ضروری ندارند حتما از سفر خودداری کنند و در صورت لزوم قبل از سفر با تماس با شمار ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی یادآورشد: در حال حاضر ۸۰ اکیپ راهداری با استعداد ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در راه‌های ارتباطی استان حضور دارند و بر اساس اولویت بندی اقدام به بازگشایی مسیر‌ها و راه‌های ارتباطی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.