قایق‎‌های تفریحی در روستا‌های هدف گردشگری کنارک ساماندهی می‌شوند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک گفت: همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۳ موضوع قایق‌های تفریحی در روستا‌های هدف گردشگری این شهرستان ساماندهی می‌شوند.

طاهر میرزایی گفت: دومین جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر به منظور افزایش کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری، امامان جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران بخش مرکزی و کهیر و سایر مسوولان در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.

وی افزود: یکی از نکات مهم و اولویت دار این جلسه ساماندهی قایق‌های موجود در روستا‌های هدف گردشگری بندر تُنگ و پُزم بود که بتوان تمام ظرفیت این قایق‌ها را برای ایام نوروز مهیا کرده و تجربه گردشگری دریایی بیادماندنی را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاوریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان هر ساله تعداد زیادی مسافر خارجی و توریست را میزبانی می‌کند مقرر شد تا در خصوص خدمات‌رسانی به گردشگران غیرایرانی نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده بود.

به گفته وی، همچنین در این جلسه مقرر شد تا سرویس‌های بهداشتی در اماکن گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی و در محل گل فشان‌ها نیز به لحاظ تجهیز و نظافت مورد توجه قرار بگیرد تا در این زمینه‌ها نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار