سرپرست معاونت فرمانداری سیرجان خواستار ایجاد بازارچه دائمی اشتغال خانگی زنان به عنوان مطالبه بانوان سیرجانی شد.

حمید سبزعلی پورنبود فضای دائمی برای عرضه تولیدات و دست ساخته‌های بانوان را یکی از مشکلات مهم این قشر اعلام کرد و خواستار ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی زنان به عنوان مطالبه دیرینه بانوان سیرجانی شد. 

سرپرست سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان در کمیسیون امور بانوان با بیان اینکه وقتی بانوان به لحاظ اقتصادی، توانمند شوند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف می‌توانند داشته باشند، گفت: راه‌اندازی بازارچه دائمی برای فروش محصولات تولیدی در مشاغل خانگی و همچنین تقویت و معرفی ظرفیت‌های صنایع دستی بانوان شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی از موازی کاری‌ها در حوزه زنان و خانواده انتقاد کرد و افزود:موازی کاری دستگاه‌های متولی از چالش‌های مهمی است که با تمرکز در امکانات و اعتبارات می‌توان برنامه‌های هدفمندی را عملیاتی کرد.

 سبزعلی پوربر اهمیت ایجاد بستری مناسب به منظور شناسایی و تحکیم بنیان خانواده و ارتقا منزلت اجتماعی زنان تاکید کرد و افزود:ادارات یک برنامه خاص مختص بانوان در آئین‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، از بانوان بعنوان سفیران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نام برد و تصریح کرد:حضور زنان در مسائل سیاسی مانند مشارکت افزایی و انتخاب آگاهانه در انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است و در این زمینه بانوان باید با همه توان خود در افزایش مشارکت و تشویق اعضای خانواده خود برای حضوری گسترده در انتخابات به کار ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار