گالانت: اسرائیل تا شکست کامل حماس دست از حملات بر نمی‌دارد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شده این رژیم تا شکست کامل حماس به حملات خود در نواز غزه ادامه می‌دهد.

با وجود حجم بسیار بالای تلفات انسانی و تعداد شهدا در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی وزیر جنگ این رژیم می‌گوید که به استاندارد‌های حرفه‌ای و اخلاقی در جنگ متعهد است.

به گزارش رویترز، وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گفت: یکصد روز از روزی که حماس به اسرائیل حمله کرد و به ادعای او زنان و کودکان را کشت، تجاوز کرد و مورد شکنجه قرار داد گذشت. یکصد روز از روزی که عزیزان و نزدیکان ما به گروگان گرفته و به غزه برده شدند گذشت. یکصد روز گذشته و ما تا زمانیکه پیروز نشویم متوقف نخواهیم شد.

به ادعای وزیر جنگ اسرائیل، نیرو‌های دفاعی این رژیم در حال نبرد در عادلانه‌ترین جنگ تاریخ اسرائیل هستند و تاکید کرد، اگر چه ما با یک دشمن ظالم روبرو هستیم ما به حفظ استاندارد‌های حرفه‌ای و اخلاقی ادامه خواهیم داد.

طبق آمار‌های نهاد‌های وابسته به سازمان ملل که در غزه فعال هستند، حملات اسرائیل به تعطیلی حداقل ۲۵ بیمارستان و مرکز درمانی در غزه منجر شده و ممانعت از ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه رفح، مردم غزه به ویژه کودکان را در معرض مرگ ناشی از گرسنگی و کمبود اقلام پزشکی قرار داده است.

اظهارات گالانت پس از آن مطرح شد که شامگاه یک شنبه صد‌ها نفر از خانواده‌های اسرای اسرائیلی در یک تجمع اعتراضی خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو به دلیل عملکرد ضعیف در مدیریت جنگ و بی توجهی به جان اسرا شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
این حرفها ی آقای صهیونیست یعنی از جنگ گریزان و خسته شده اند وبا زبان بی زبانی میگه آمریکا ما را نجات بدهید البته اگه قابل انجام باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
صد روز گذشته ولی هیچ غلطی نکرده اید و حریف یک گروه آرپیجی به دست نشده اید خاک تو سرتون .
آخرین اخبار