پیام سردار رضایی در خصوص حمل و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز

جانشین فراجا از دارندگان سلاح غیرمجاز میخواهیم خودشان سلاح را به نیروهای مسلح تحویل دهند چرا اگر ما کشف کنیم، جرم بوده و حتما برخورد خواهیم کرد.

سردار رضایی جانشین فراجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرحله هشتم طرح رعد در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طبق قانون حمل، فروش و استفاده از سلاح جرم است مگر مجوز داشته باشند، گفت: انتظار همکاری مضاعف مردم برای اطلاع رسانی دارندگان سلاح غیرمجاز را همچنان خواستاریم و از دارندگان سلاح غیرمجاز میخواهیم خودشان سلاح را به نیروهای مسلح تحویل دهند چرا اگر ما کشف کنیم، جرم بوده و حتما برخورد خواهیم کرد.

جانشین فراجا  با اشاره به سلاح‌های غیرمجازی که در دست مردم است، تصریح کرد: سلاح غیرمجاز خودش مبدا یکسری جرم‌هاست و از مردم انتظار داریم کسانی را که سلاح غیرمجاز دارند اطلاع‌رسانی کنند‌ تا بتوانیم این سلاح را جمع کنیم.

 وی با بیان اینکه طبق قانون حمل، فروش و استفاده از سلاح جرم است مگر مجوز داشته باشند، ادامه داد: انتظار همکاری مضاعف مردم برای اطلاع رسانی دارندگان سلاح غیرمجاز را همچنان خواستاریم و از دارندگان سلاح غیرمجاز میخواهیم خودشان سلاح را به نیروهای مسلح تحویل دهند چرا اگر ما کشف کنیم، جرم بوده و حتما برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها: سلاح غیرمجاز ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار