لیگ جودو استان قم برای برگزاری در دهه فجر فراخوان داد

رئیس هیات جودو استان قم از برگزاری لیگ جودو استان به مناسبت دهه مبارک فجر و ارسال فراخوان آن به باشگاه‌های استان خبر داد.

محمد حسن سالاری گفت: برگزاری مسابقات لیگ جودو استان قم در دهه مبارک فجر امسال از سوی هیات جودو برنامه ریزی شده و امروز فراخوان برگزاری آن به باشگاه‌های استان ارسال شد.

رئیس هیات جودو استان قم افزود: لیگ جودو استان جام حضرت معصومه (س) و بزرگداشت دهه مبارک فجر روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در بخش مردان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: فراخوان برگزاری این لیگ به باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران استان قم ارسال شده است و این مسابقات در محل آکادمی جودو استان برگزار می‌شود.

رئیس هیات جودو استان قم ابراز کرد: در این مسابقات هر تیم حداکثر ۱۲ و حداقل ۵ ورزشکار را باید داشته باشد و حداقل کمربند مورد نیاز برای شرکت در مسابقات سبز کی و۶ می‌باشد.

سالاری افزود: در پایان این مسابقات به تیم اول ۱۰ میلیون تومان و به تیم دوم ۷ میلیون تومان و به تیم سوم ۵ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رئیس هیات جودو استان قم با بیان اینکه مبلغ ورودی برای هر تیم ۴میلیون تومان است گفت: مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی جهت شرکت در مسابقات لیگ استان تا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

برچسب ها: هیات جودو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار