شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در پاسخگویی میز خدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی اراک گلایه کرد.

میز خدمت به ۲ شیوه فیزیکی و الکترونیکی به مراجعان وجود دارد و راه اندازی میز خدمت الکترونیک مزایای فراوانی از جمله جلوگیری از تردد، صرفه جویی در زمان، تسهیل کار ارباب رجوع و دسترسی آسان به مجموعه مدیران را به همراه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز مدتی پیش میز خدمت الکترونیک را راه اندازی کرده است تا مکاتبات مردمی به صورت غیرحضوری انجام شود، اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم پاسخگویی و یا تاخیر در پاسخگویی این میز خدمت گلایه کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در شهرستان اراک ارتباط با مردم به صورت غیرحضوی یا همان میز خدمات الکترونیک راه اندازی کرده است تا به صورت غیرحضور مکاتبات و مشکلاتشان را مطرح کنند، اما بنده چند مورد مکاتبه با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از طریق این سامانه داشتم و نتیجه‌ای نگرفتم. یا کار انجام نمی‌شود و یا اینکه خیلی دیر پیگیری‌ها صورت می‌گیرد.

منبع: توکلی - مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن محسنی نژاد
۱۴:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
با سلام و عرض ادب خدمت عزیزان
اینجانب ...تولیدکننده البسه صنعتی و خدماتی در سال ۹۷ تعدادی لباس به در خواست مامور خرید وقت بیمارستان به انبار بیمارستان تحویل دادم و بعدا از شش سال هنوز موفق به دریافت طلب خود نشدم...همه مدارک دال بر تحویل توسط انبار دار موجود است
از بزرگواری تقاضای رسیدگی و پرداخت بدهی آن مجموعه را خواستارم
با تشکر از شما عزیزان
آخرین اخبار