مسئول برگزاری فوتسال بانوان المپیاد ورزش محلات یزد گفت: مسابقات فوتسال المپیاد ورزش محلات یزد با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

فرزانه غفاریان مسئول برگزاری  فوتسال بانوان المپیاد ورزش محلات یزد گفت: بانوان فوتسالیست یزدی رقابت نزدیکی داشتند تا جایی‌که تیم خوب و همیشه مدعی گلساپوش که اخیرا در یکی از مسابقات استانی قهرمان شده بود در این رقابت‌ها به رتبه‌ای بهتر از سومی دست نیافت؛ اما جدال فینال بین تیم‌های موسسه امید و دانشکده حضرت رقیه (س) برگزار شد که در پایان تیم موسسه امید توانست با نتیجه ۳-۱ رقیبش را شکست دهد و به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یابد.

او افزود: تا پیش از شروع مسابقات فوتسال المپیاد یازدهم و با توجه به فعالیت دو الی سه تیم در این سال‌ها، این تصور را برای ما ایجاد کرده بود که استقبال چندانی از مسابقات فوتسال بانوان نخواهد شد، اما حضور ۷ تیم در رقابت‌ها، این نوید را به ما داد که فوتسال در نزد بانوان یزدی همچنان جایگاه رفیعی دارد.

غفاریان در پایان به سطح بالای مسابقات فوتسال بانوان المپیاد یازدهم نیز اشاره کرد و افزود: همه شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها به اتفاق اذعان داشتند که در چند سال اخیر چنین مسابقاتی باکیفیتی در سطح شهر یزد برگزار نشده بود؛ مسابقاتی که هم داوری‌های عادلانه‌ای داشت و هم موجبات رقابت سالم را فراهم کرده بود.

فوتسال بانوان یکی از آن رشته‌هایی بود که امسال برای نخستین بار در المپیاد ورزش محلات یزد برگزار شد؛ مسابقاتی که ۷ تیم حاضر در رقابت‌ها در دو گروه به رقابت با هم پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.