بازگشایی تمامی راه‌های اصلی و روستایی در استان اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اعلام کرد: تمام راه‌های اصلی و روستایی این استان که در پی بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی خدمتی مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: هم‌اکنون راه ۲۵ روستای کوهستانی استان که طی دیروز و دیشب بازگشایی شده ولی به علت وقوع کولاک دوباره مسدود شده بود، در حال بازگشایی است و تا ساعاتی دیگر ترد در آنها جریان می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف در استان اردبیل به‌ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی افزود: احتمال مسدود شدن برخی راه‌های روستایی و فرعی این استان به علت وقوع کولاک و باد شدید وجود دارد.

به گفته او، شرایط بحرانی بارش سنگین برف در استان رفع نشده و به همین علت شهروندان از تردد غیرضروری در معابر به خصوص در جاده‌های استان پرهیز کنند و از اهالی انتظار می‌رود با پرهیز از ترددهای غیرضروری، اجازه دهند تا شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برف‌روبی و پاکسازی جاده ها و معابر اقدام کنند.

خدمتی با اشاره به پیش‌بینی وقوع کولاک در مناطق کوهستانی استان اردبیل بر اساس گزارش هواشناسی افزود: با وجود شدت بارش برف، کولاک و یخبندان، کار خدمات‌رسانی به مردم و به خصوص در راه‌ماندگان و بازگشایی مسیرهای تردد مردم به صورت مستمر در همه مسیرها و جاده‌های اصلی استان جریان دارد.

او همچنین با اشاره به اسکان ۳۲۰ نفر از شهروندان در راه مانده به علت مسدود شدن مسیرهای جاده ای و امدادرسانی به سه هزار و ۴۳۵ نفر از شهروندان توسط هلال احمر گفت: علاوه بر اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های متولی ، مردم و روستاییان نیز با تجهیزات خود اقدام به بازگشایی مسیرهای تردد کردند که جای تقدیر دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.