بررسی تنش آبی و خشکسالی در سمنان

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با موضوع بررسی تنش آبی و خشکسالی و راهکار‌های زیست محیطی کاهش آلودگی هوا و رسیدگی به بافت‌های فرسوده برگزار شد.

استاندار سمنان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با اشاره به بحران خشکسالی و افزایش پدیده گرد و غبار و ریزگرد‌ها، برنامه ریزی مسئولان برای کاهش خسارت‌های آن بخصوص در بخش منابع زیست محیطی، آب و هوا و مراتع و علوفه دام را خواستار شد.

سید محمدرضا هاشمی رعایت موارد زیست محیطی و پایش و سنجش کیفیت هوا در خصوص اعطا مجوز فعالیت به واحد‌های معدنی و صنعتی را یک اصل قانونی و لازم الاجرا دانست و گفت: مسئولان استانی از تقویت تولید و اشتغال بطور کامل حمایت می‌کنند ولی واردی که مستقیما به سلامت جامعه بستگی دارد و موضوعاتی که به تامین آب نیاز دارد بصورت کارشناسی بررسی شود تا در صورت تایید همه مراجع مسئول مجوز صادر شود.

وی تشویق مردم به احیاء بافت فرسوده را با توجه به فراهم بودن همه امکانات زیر بنایی آب و برق و گاز و خدمات دیگر برای تولید مسکن تاکید کرد و گفت: علاوه برای این ساخت منازل مسکونی در بافت فرسوده از بسیاری از معضلات اجتماعی جلوگیری می‌کند

استاندار سمنان توجه به ترویج مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات اسفند ماه را از وظایف مسئولان در نشست‌های شهرستانی و تبیینی برشمرد

برچسب ها: تنش ابی ، کمبود اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار