برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی در یزد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی تا ۲۹ دی در یزد دایر است.

احمد قافی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولید کننده ایرانی اعم از تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، بذر، نهال، سازه‌های گلخانه ای، سیستم‌های نوین گلخانه ای، ماشین آلات کشاورزی و انواع خدمات کشاورزی در حال برگزاری است.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌هایی تهران، یزد، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز و کرمان حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد عنوان کرد: بیش از ۲۰ گروه تحقیقاتی و گروه‌های تخصصی از استان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند و انواع خدمات مشاوره‌ای را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

قافی، هدایت کانون توجهات جامعه کشاورزی به دستاورد‌های نوین در صنعت کشاورزی و بسترسازی بهره گیری از آنها، ارتقای سطوح دانش و مهارت در مشاغل مختلف کشاورزی، اشتغال زایی موثر در حوزه کشاورزی نوین، رشد سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار، گسترش همکاری‌های بازرگانی و فناوری و کمک به توسعه یافتگی در بخش کشاورزی همگام با پیشرفت‌های روز دنیا را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

او افزود: این نمایشگاه چهار روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ تا ۲۹ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد برای بازدید عموم دایر است و محصولات عرضه شده در این رویداد با تخفیف نمایشگاهی عرضه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.