توانمندسازی ۷۵ هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در سطح کشور

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه سیاست قطعی و اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد در آمد پایدار برای مددجویان است گفت: از ابتدای سال جاری ۷۵ هزار خانوار مددجو این نهاد به چرخه توانمندسازی رسیدند.

جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ظهر امروز در همایش نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در استان بوشهر جایگاه خیرین را در جامعه برشمرد و اظهار داشت: محبوب‌ترین کار‌ها نزد خداوند متعادل از آن کسی است که خیر و سودش به مردم می‌رسد و مصداق این سخن گهربار پیامبر اسلام (ص) خیران و نیکوکاران هستند.

قائم مقام کمیته امداد کشور خطاب به مدیران موسسات خیریه و گروه‌های مردمی گفت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و بی‌منت نیکوکاران و راهبران خیر و احسان است که تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا در کنار نظام و در کنار دولت گرفتاری‌ها و مشکلات مردم نیازمند را برطرف کنند.

وی به حوزه توانمندسازی مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز مهم است و باید توجه ویژه به آن شود توانمندسازی و خوداتکایی افرادی است که تحت حمایت کمیته امداد و این یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است.

صباغیان یادآور شد: در همین زمینه درخواست داریم موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و در کنار کمک‌های حمایتی خود یک پیوست توانمندسازی بکارگیری کنند تا ضمن حفظ تکریم و منزلت فرد نیازمند، توانمندسازی افراد باعث قوام و بالندگی جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر ۵ میلیون نفر در کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند که سیاست کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای این افراد است.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه سیاست قطعی و اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد در آمد پایدار برای مددجویان است اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۷۵ هزار خانوار تحت پوشش به چرخه توانمندسازی و درآمدزایی رسیده‌اند.

صباغیان خاطر نشان کرد: نگاه کمیته امداد این است تا کمک‌های حمایتی را به سوی توانمندسازی مددجویان سوق دهد و آن‌ها را صاحب یک کسب‌وکار با در آمد پایدار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.