حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات یک حق اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  اظهار کرد: افتتاح کانال‌های تبلیغات تلویزیونی، فرصت مناسبی برای نامزد‌های انتخابات مجلس و نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری است تا از این مسیر به ارائه برنامه‌ها و طرح دیدگاه‌های خود بپردازند.

وی با یادآوری برنامه‌های پیشین رسانه ملی در ایام انتخابات، گفت: برنامه‌های صداوسیما در این دوره، وسیع‌تر و منسجم‌تر از دوره‌های گذشته است و می‌تواند زمینه‌ساز تحقق مشارکت حداکثری باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: آنچه مهم است، فعال نگه داشتن فضای انتخابات و اتخاذ ساز و کاری برای حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات آینده است.

او حضور در انتخابات را زمینه‌ساز تحول در بخش‌های مختلف ارزیابی کرد و گفت: آن عده‌ای که مخاطبانی دارند، باید به تکلیف و وظیفه خود به بهترین وجه عمل کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، حق شهروندی و اجتماعی افراد جامعه است، اظهار کرد: رای ملت ایران نه‌تن‌ها در امور جاری کشور، بلکه در انتخاب رهبری نیز نقش ایفا می‌کند و از این جنبه باید به آن توجه کرد.

مطیعی با تقدیر از افتخارآفرینی اخیر سپاه پاسداران در هدف قرار دادن محل استقرار عوامل رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: هر رای ملت ایران در انتخابات پیش رو، یک موشک به قلب استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد بود.

او همچنین بیان کرد: امیدوارم اقدامات رسانه ملی در این دوره از انتخابات، به افزایش مشارکت عمومی منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.