بسکتبال NBA؛

پیروزی صدرنشینان شرق و غرب /ثبت بیست و یکمین برد یاران لبران جیمز

رقابتهای بسکتبال NBAبامداد امروز با برد صدرنشینان شرق و غرب همراه بود

در ادامه رقابت‌های دور گروهی بسکتبال NBA بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۱۷-۹۸ سن آنتونیو اسپرز را مغلوب کرد و بیست و هشتمین برد فصل خود و بیستمین پیروزی خانگی خود را جشن گرفت. جیسون تیتوم با کسب ۳۲ امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.

مینه سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب ۱۲۴-۱۱۷ دیترویت پیستونز را مغلوب کرد تا بیست و نهمین برد فصل خود را کسب کند. جیدن آیوی گارد دیترویت با کسب ۳۲ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.  

میلواکی باکس تیم دوم کنفرانس شرق ۱۳۵-۹۵ مغلوب کلیولند کاوالیرز شد ژرژ نیانگ از کاوالیرز با کسب ۳۳ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد؛ و لس آنجلس لیکرز ۱۲۷-۱۱۰ دالاس ماوریکس را از پیش رو برداشت. مثلث لبران جیمز، دی آنجل راسل و آنتونی دیویس نقش بسزایی در برد این تیم داشت. در آنسوی مدان تلاش‌های لوکا دانچیچ که ۳۳ امتیاز برای دالاس کسب کرد بی ثمر ماند.  

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

آتلانتا هاوکس ۱۰۶ - ۱۰۴ اورلاندو مجیک

نیویورک نیکس ۱۰۹- ۹۴ هیوستون راکتس 

تورنتو رپترز ۱۲۱-۹۷ میامی هیت 

نیواورلینز پلیکانز ۱۳۲-۱۱۲ شارلوت هورنتس 

پورتلند تریل بلیزرز ۱۰۵ - ۱۰۳ بروکلین نتس 

این دیدار‌ها بامداد فردا با برگزاری پنج دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها، بوستون سلتیکس، میلواکی باکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز از کنفرانس شرق و مینه سوتا تیمبر ولوز، اوکلهاما و دنور ناگتس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار