تداوم طرح مقابله با سوخت‌بَران غیرمجاز

فرماندار قصرشیرین از ادامه تداوم طرح مقابله با سوخت‌بَران غیرمجاز در این شهرستان با جدیت تمام خبر داد.

نجفی فرماندار قصرشیرین در جلسه‌ای با جمعی از جوانان و نخبگان عرصه‌های مختلف در محل فرمانداری قصرشیرین،گفت : به دلیل پُرشدن ظرفیت پارکینگ موجود که ۵۰۰ وسیله توقیفی از خودرو و موتور که در خرید و فروش سوخت غیرمجاز فعالیت داشتند، نیاز به یک مکان جدید برای استفاده به عنوان پارکینگ برای وسایل نقلیه توقیفی داریم.

محمد نجفی افزود: سوخت بران غیر مجاز با تعدادی موتور و خودرو شبانه آسایش شهروندان را مختل می‌کنند از این رو طرح جمع آوری آن‌ها برای جلوگیری از هَدر رفت سوخت و همچنین عدم مخدوش شدن امنیت شهر عملیاتی شده است.

وی اظهار کرد: امنیت خطر قرمز ما است و در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم، هرکسی که امنیت و آرامش شهر و شهروندان را مخدوش کند و باعث بی نظمی شهر شود، بدون هیچ تعارفی با او برخورد خواهیم کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین با ۲ اقلیم کُردی و عربی کشور عراق هم مرز است و با وجود مرز‌های طولانی (۱۸۶کیلومتر) اکنون امنیت به طور کامل در این شهرستان حکم فرماست و این مرهون حضور با صلابت نیرو‌های مسلح و غیوری است که اقتدار و امنیت کشورمان مرهون مجاهدت شبانه روزی آن‌ها است.

نجفی با اشاره به بحث انتخابات و لزوم مشارکت گسترده مردم در این عرصه و حضور نخبگان و جوانان برای دعوت از اقشار مختلف مردم در این رویداد سیاسی مهم، گفت: در حوزه انتخابیه قصرشیرین ۵۸ نفر ثبت نام کردند در مرحله اول توسط هیات اجرایی ۱۸ نفر و در مرحله دوم توسط هیات مرکزی نظارت نیز تعدادی رد صلاحیت شدند که نتیجه نهایی آن به طور رسمی ۱۵ بهمن ماه اعلام می‌شود.

وی یادآوری کرد : ما مجریان و عاملان برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی طرفی در این عرصه قسم یاد می‌کنیم یک رای مردم جابجا نشود.

فرماندار قصرشیرین در ادامه خطاب به نخبگان گفت: از هر طرحی که باعث پیشرفت و تحول در قصرشیرین شود استقبال و حمایت می‌کنیم و تاکید ما بر حل مشکلات و ایجاد رفاه در شهر برای شهروندان است.

وی با اشاره به راه اندازی کوله بری در مرز شیخ صله از آغاز این طرح به زودی در مرز تیله کوه خبر داد و گفت: با تلاش‌های استاندار کرمانشاه با پیگیری از طریق وزیر کشور درصدد راه اندازی کوله بری در مرز پرویزخان همانند شیخ صله و تیله کوه برای اشتغال و معیشت مرزنشینان هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.