۲۴ طرح نیمه تمام در گیلان به بخش خصوصی واگذار می شود

استاندار گیلان گفت : بیش از ۸۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که ۲۴ طرح آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

دکتراسدالله عباسی امروز در نشست شورای اشتغال و توسعه‌ی گیلان، با اشاره به وجود بیش از ۸۰ طرح نیمه تمام در استان گفت: با توجه به واگذاری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت عمومی ۲۴ طرح در اولویت واگذاری به بخش خصوصی است که به زودی مراحل انجام آن اجرایی خواهد شد.

استاندار گیلان با تاکید بر تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری دراستان گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از هر ظرفیتی برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال دراستان بهره گیرند و اگر مدیری در این زمینه کوتاهی کند با وی برخورد می‌شود.

وی همچنین برلزوم توسعه اشتغال روستا‌ها و رفع محدودیت‌های روستایی تاکید و تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که روستاییان نه تنها روستا را ترک نکنند بلکه مهاجرت معکوس صورت گرفته و بازگشت به روستا‌ها تقویت شود.


استاندار گیلان هم چنین از مدیران استانی خواست دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت را در همه بخش‌ها اطلاع رسانی دقیق کنند تا مردم درجریان این خدمات قرارگیرند.

دکتر اسدالله عباسی همچنین به اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص مولد سازی اشاره کرد وافزود: مدیران تا پایان بهمن فرصت دارند نسبت به این امر اقدام کنند در غیر اینصورت مدیرآن مجموعه باید استعفا دهد. 

همچنین در این نشست ابراهیم نجفی رییس مجمع نمایندگان گیلان ، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و احمدی سنگری یکی از نمایندگان رشت وخمام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال در استان وشهرستان‌های تابعه تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.