شهردار خاش:

۹۰ درصد فاضلاب شهری خانوارها در جوی‌ها رهاسازی می‌شود

شهردار خاش گفت: ۹۰ درصد فاضلاب شهری خانوارها در همین جوی‌ها رهاسازی می‌شود و علاوه بر این نیز تخلیه زباله‌ها در جوی‌ها توسط مغازه‌داران و شهروندان عاملی مضاعف بر مشکلات تخلیه و لایه روبی جوی‌های آب است.

مهدی شهنوازی گفت: تمامی گل‌ولای ته‌نشین شده در جوی‌های آب که باعث ایجاد بوی نامطبوع و بسته‌شدن مسیر آب می‌شود هر سه روز یک‌بار توسط مأموران شهرداری جمع‌آوری و به خارج از شهر منتقل می‌شوند و به دلیل سختی کار و ترافیک هر تخلیه بار حدود سه تا چهار ساعت طول می‌کشد.

وی همچنین به جمع‌آوری زباله‌های اطراف جوی‌ها که در اثر سهل‌انگاری کسبه و مغازه‌داران به آب اضافه می‌شوند ادامه داد: باهمت مأمورین شهرداری تمامی زباله‌ها که باعث بسته‌شدن کانال آب شده بودند جمع‌آوری و مسیر رهاسازی و هدایت جوی‌های خیابان رودکی باز شد و مشکلی در این زمینه برای شهروندان وجود ندارد.

شهردار خاش خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد فاضلاب شهری خانوارها در همین جوی‌ها رهاسازی می‌شود و علاوه بر این نیز تخلیه زباله‌ها در جوی‌ها توسط مغازه‌داران و شهروندان عاملی مضاعف بر مشکلات تخلیه و لایه روبی جوی‌های آب است.

وی در پایان همیاری و کمک شهروندان و کسبه را در داشتن شهری تمیز و عاری از زباله مهم خواند و افزود: تمیز نگه‌داشتن شهر و دفع صحیح و اصولی زباله‌های مغازه‌ها نقش مهمی در جلوگیری از انباشت آنها به داخل مسیر جوی‌ها خواهد داشت چرا که دیگر شاهد مسدودشدن آب و ته‌نشین شدن زباله‌ها که هم برای مأمورین زحمت‌کش شهرداری و هم شهروندان مشکل‌ساز خواهد بود نخواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار