بی طرفی مجریان انتخابات در تمام سطوح رعایت و حفظ شود

رییس ستاد انتخابات استان گفت: بی طرفی مجریان انتخابات در تمام سطوح، عیار سلامت انتخابات را نشان می‌دهد لذا باید بی طرفی مجریان رعایت و حفظ شود.

رییس ستاد انتخابات استان در بیست و چهارمین جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: دشمن دنبال دوقطبی کردن جامعه در جهت کاهش مشارکت است، اما در این مسیر همه مجریان قانون باید به خوبی به قانون عمل کنند.

حسن ناهیدی آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات باشکوه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایجاد شرایط برابر برای همه داوطلبان باید لحاظ شود.

او  گفت: هیأت‌های بازرسی باید گزارش‌های تخلف‌های احتمالی داوطلبان را هم به ستاد انتخابات و هم مراجع ذی صلاح منعکس کنند.

ناهیدی گفت: ستاد امنیت انتخابات نیز مسائل را رصد می‌کند تا انتخابات در فضای کاملاً امن برگزار شود.

ناهیدی گفت :به همه نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم پایبند قانون باشند،  داوطلبان در موعد مقرر و در فضایی کاملا برابر باید تبلیغات خود را شروع کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ظرفیت‌های خوبی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات همچون حضور در دانشگاه‌ها و برنامه‌های پاسخگویی آن‌ها به سوالات جریان‌های سیاسی، پیش بینی شده تا مردم بهتر با برنامه نامزد‌ها آشنا شوند و آن‌ها را بهتر بشناسند. 

حسن ناهیدی گفت: برای تامین زیر ساخت‌ها باید بستر لازم فراهم شود که در حال حاضر تست آنتن دهی شعب اخذ رای در حال انجام است تا احراز هویت‌ها به صورت بر خط میسر شود.

به گفته ناهیدی  در خراسان شمالی به نسبت کشور زیر ساخت‌های فیبر نوری بیشتر است که این توسعه فیبر نوری منجر می‌شود تا مردم از تکنولوژی‌های نوین بهره‌مند شوند و در فرصت انتخابات نیز مشکل ارتباط کمتر شود.

برچسب ها: انتخابات ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.