بیش از هزار کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران در روز‌های اخیر برفروبی شد.

محسن محمد نژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:با تلاش و حضور بی وقفه راهداران با ۳۳ اکیپ راهداری در روز‌های اخیر بیش از ۱۱۲۵ کیلومتر از محور‌های کوهستانی این استان در ۴۱۲ مرحله برفروبی شد.

او افزود: با توجه به شرایط جوی در فصل زمستان به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داته باشند.

محمد نژاد گفت: ۳۳ اکیپ راهداری هم اکنون با بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محور‌های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

او افزود: در روز‌های اخیر بیش از ۲۵۰۰ تن نمک و ۱۵۰۰ تن ماسه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی مصرف شده و در این مدت زمان نیز به بیش از ۲۸۵ خودرو درراه مانه امداد رسانی توسط راهداران مازندران انجام پذیرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و گفت: در حال حاضر ۲۳ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

محمد نژاد افزود: مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.