امام جمعه سنندج:

دغدغه رهبر معظم انقلاب، خواسته ها و مشکلات مردم است

ماموستا رستمی گفت: در دیدار اخیر روحانیون و علما با رهبر انقلاب، ایشان خواستار توجه جدی مسئولان به مطالبات و مشکلات مردم شد.

 امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج به دیدار اخیر روحانیان و علمای کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: رهبری در این دیدار از مسئولان خواستند که به مطالبات و مشکلات مردم و تعامل با آنان توجه جدی داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی افزود: دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب، خواسته ها و مشکلات اقتصادی مردم است و دولتمردان و دستگاه های مختلف باید با تمام توان در این راستا گام بردارند.

وی افزود: مسئولان باید به مطالبات و خواسته‌های مردم توجه و برای رفع آن با همه توان همت کنند، موضوعی که رهبر معظم انقلاب هم بارها بر آن تاکید داشته‌اند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: دکتر رئیسی در این دیدار، بر لزوم اجرایی شدن مناطق آزاد تجاری و اختصاص درصدی از درآمدهای مرز به خود استان‌ تاکید کرد، موضوعی که در کردستان باید با جدیت دنبال شود.

ماموستا رستمی ادامه داد: براساس تاکیدات مسئولان کشوری، باید درصدی از درآمد حاصل از معادن به مناطق محدوده معادن اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: اگر درصدی از درآمد معادن به استان اختصاص یابد بخش زیادی از مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه راه، حل خواهد شد.

امام جمعه سنندج ابراز امیدواری کرد، با نظارت و برنامه‌ریزی بیشتر مسئولان خدمت‌گذار در استان شاهد تحقق این مهم باشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف اقتصاد مسلمانان است، یادآور شد: کشورهای اسلامی با حفظ وحدت و انسجام، توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.

محکومیت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گرامیداشت شهادت ۲۲۰ نفر در بمباران رژیم بعث در سنندج در سال ۱۳۶۵ و وضعیت نامطلوب آرامستان بهشت محمدی سنندج و ضرورت رسیدگی به آن توسط شهرداری و بهداشت، از دیگر مواردی بود که وی به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.