حمله موشکی حزب‌الله به نظامیان صهیونیست

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد امروز به یکی از محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی حمله موشکی کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان حزب‌الله امروز شنبه اعلام کرد که مجاهدین آن تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در مجاورت قلعه هونین را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند و موشک‌های حزب‌الله  مستقیم به هدف برخورد کرده است.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله در بیانیه‌ای تأکید کرد که این امر در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها صورت می‌گیرد. ‏

اوایل امروز نیز خبرنگار المیادین در جنوب از تیراندازی مستقیم از لبنان به سمت پایگاه حانیتا که متعلق به ارتش اشغالگر صهیونیستی است، خبر داد.

از سویی دیگر ارتش صهیونیستی حملات توپخانه‌ای که تعدادی از روستا‌های جنوبی را هدف قرار داد که با واکنش حزب‌الله روبرو شده و تعدادی از پایگاه‌های صهیونیستی از صبح مورد حملات مستقیم قرار گرفتند. آژیر خطر نیز در شهرک‌های الجلیل الاعلی‌ که نزدیک مرز لبنان است به صدا درآمد.

 از سوی دیگر، رژیم اشغالگر حومه شهرک‌های طیرحرفا و الجبین را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد. این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان همچنان مواضع و تجمعات سربازان اشغالگر را در مرز‌های اشغالی لبنان و فلسطین هدف قرار می‌دهد که تلفات مستقیمی به دنبال دارد.

 دیروز جمعه هم مقاومت محل تجمع نظامیان اشغالگر صهیونیست بین سایت‌های السماقه و الرمثا در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با موشک بورکان هدف قرار داد و تأیید کرد که این موشک مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

همچنین تجمع سربازان اشغالگر در کوه نذر را با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت. علاوه بر آن حزب‌الله استقرار سربازان اشغالگر را در مجاورت پایگاه خربه ماعر با موشک بورکان هدف قرار داد و باعث اصابت مستقیم به هر دو پایگاه شد.

با افزایش شدت عملیات‌های مقاومت، نارضایتی شهرک نشینان شمال علیه کابینه صهیونیستی و ارتش آن به دلیل ناتوانی آن‌ها در مقابله با تهدید حزب الله که در بیش از یک جبهه جنگ روانی علیه این شهرک نشینان به راه انداخته است، افزایش یافت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
امروز فقط دست نجات اف ۳۵ و سامانه ضد موشکی پاتریوت است ونه چیز دیگر هرچی موشک پرت کنی میزند واف ۳۵ هم راحت بمب باران میکند با طبل شپور هم شتر از پنبه زار بیرون نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۰ دی ۱۴۰۲
درود بر حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
اگر طبق گفته حزب الله موشک ها به هدف برخورد کرده بود و تلفات گرفته بود مطمعنا اسرائیل با قدرت بیشتری حمله می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
موشک های فاتح مون رو بدیم حزب الله، بزنه تلاویو رو با خاک یکی کنه.. مرگ بر اسراییل و حامیانش..درود بر رزمندگان اسلام، سلام بر شهیدان
آخرین اخبار