معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد؛

استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها برای حضورحداکثری مردم در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

ابوالفضل رفیعی ظهر شنبه در جلسه جهاد تبیین، با بیان اینکه استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها برای تحقق حضور پرشور مردم در انتخابات یک امر ضروری است، گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی روند رو به رشدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین مسئله و موضوع حال حاضر کشور، بحث انتخابات بوده و باید بیش از پیش به این نکته توجه داشت و به آن پرداخت، افزود: شرایط امروز ایجاب می‌کند که از همه ظرفیت‌ها برای دعوت عموم مردم برای حضور پرشور و البته آگاهانه در انتخابات پیش رو استفاده کنیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه نظرسنجی‌ها حاکی از روند رو به رشد میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی دارد، ادامه داد: نباید فراموش کنیم که حضور حداکثری مردم در انتخابات به ویژه انتخابات اسفندماه امسال از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده‌اند که در برهه‌های حساس همواره پشتیبان نظام بوده و در صحنه‌های مهمی چون انتخابات حضور حداکثری داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که عده بسیار محدودی نیز تحت تأثیر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن قرار گرفته و به موضوع انتخابات با نگاه تردید می‌نگرند.

رفیعی با بیان اینکه اعیاد پیش رو می‌تواند بهترین ظرفیت برای دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات آتی باشد، اضافه کرد: علاوه بر این، برگزاری جلسات در دانشگاه‌ها در این راستا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید بر روی حلقه‌های میانی و روابط بین مردم و حاکمیت تمرکز کنیم، افزود: این اقدام باعث خواهد شد تا در راستای آگاه‌سازی و اقناع‌سازی مسئله حضور حداکثری اقشار مختلف در انتخابات، گام‌های بلندی برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.