رئیسی چهارشنبه به ترکیه می‌رود

رئیس‌جمهور کشورمان روز چهارشنبه این هفته (۲۴ ژانویه) به ترکیه می‌رود.

یک نشریه ترکیه با اشاره به سفر رؤسای جمهور روسیه و ایران به ترکیه نوشت: ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری ایران، در تاریخ ۲۴ ژانویه (چهارشنبه) به ترکیه خواهد آمد. همچنین ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه نیز در تاریخ ۱۲ فوریه به ترکیه می‌آید.

سفر رئیسی به ترکیه به‌لحاظ تداوم گفتگو‌ها در سطوح عالی میان ایران و ترکیه، مرحله‌ای مهم محسوب می‌شود، این سفر قرار بود در گذشته انجام شود که به‌دلیل حمله تروریستی کرمان به زمان دیگری موکول شد.

منابع آگاه اعلام می‌کنند که در سفر رئیسی به ترکیه درخواست مبارزه مؤثر و مشترک علیه تمامی گروه‌های تروریستی و در رأس آن پ. ک. ک؛ و پژاک داده خواهد شد.

با سفر رئیسی به آنکارا، هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری نیز برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در چارچوب این سفر نزدیک به ۱۰ قرارداد و تفاهم‌نامه در زمینه‌های فرهنگی، علمی، رسانه‌ای، امور داخلی، حمل‌ونقل، تجارت و اقتصاد امضا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
چرا ترکیه عوامل پشت پرده ی موساد که محرک پ ک ک هستند را
مورد هدف قرار نمی دهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
الان حق خوری بعضی قانون توسط مجلس ارائه میشه و شورای نگهبان هم تصویب میکنه کسانی که از بعضی از این قانون ها استفاده می کنند مواظب باشند که حرام نخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
آمریکا جنایتکار به همراه داعش و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون بیش از 800 هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه را قتل عام کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد و در رسانه های هم اعلام می کند که با تروریسم، القاعده و داعش جنگ و مبارزه می کنیم.


شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
۱۴:۳۳ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از سال 2011 تاکنون اردوغان جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل وارد سوریه و هم عراق کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
آخرین اخبار