مردم با حضور گسترده پای صندوق‌های رای حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق می‌کنند

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور بهره‌مندی عادلانه نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از ظرفیت صدا و سیما، چهار کانال انتخاباتی در استان راه‌اندازی شده و هر کانال متعلق به یک حوزه انتخابیه است.

محسن حسین‌میرزایی در سومین جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر رعایت مُر قانون از سوی نامزد‌های انتخابات در بحث تبلیغات افزود: راه‌اندازی کانال‌های محلی یکی از ابتکارات صداوسیما برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی است و گام مهمی در افزایش مشارکت و رقابت انتخابات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به احساس مسئولیت همگانی برای افزایش مشارکت اظهار داشت: در کانال‌های محلی در زمان قانونی تبلیغات روزانه ۲ ساعت این آنتن در اختیار نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد و تا قبل از آغاز تبلیغات نیز این کانال‌ها به پخش برنامه‌های فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های بومی حوزه‌های انتخابیه اقدام می‌کنند.


بیشتر بخوانید


رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب کانال‌های پیش‌بینی شده در صدا و سیما، نامزد‌ها در یک فضای عادلانه می‌توانند با مردم حوزه انتخابیه خود به صورت مستقیم گفتگو کنند و برنامه‌های خود را با آنان در میان بگذارند.

وی تاکید کرد: برابر قانون تمام امکانات دولتی و عمومی موجود در استان که ظرفیت استفاده را برای تبلیغات دارند باید احصا و با برنامه‌ریزی به صورت عادلانه در اختیار نامزد‌ها قرار گیرد.

حسین‌میرزایی گفت: برابر ماده ۸۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی و نیز بهره‌مندی یکسان نامزد‌ها از امکانات دولتی و عمومی، هیأت استانی بررسی تبلیغات در استان شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن ماده ٨١ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداران براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باید امکانات دستگاه‌های شهرستانی را احصا کنند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران باید امکانات و ظرفیت‌های تبلیغاتی موضوع این قانون را در شهرستان‌ها با هماهنگی هیات استانی و رعایت عدالت برای تبلیغات مهیا کنند.

وی با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری با بصیرت و هوشمند هستند و مشارکت آنان طی دوره‌های مختلف انتخابات همواره قابل توجه بوده است، افزود: انتظار می‌رود در انتخابات یازدهم اسفند مردم این استان با حضور گسترده پای صندوق‌های رای حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.