وزیر کشور:

استاندار آذربایجان شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت

وزیر کشور گفت: استاندار فقید آذربایجان شرقی استانداری با صلابت و با قدرت و استوار بود که با تدبیر و خلاقیت و نگاه بلند برای پیشرفت استان لحظه‌ای درنگ نکرد.

احمد وحیدی وزیر کشور یکشنبه در آئین تشییع «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی در تبریز عروج شهادت گونه مهاجر الی الله را خدمت مردم و نیرو‌های مسلح تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: وی بسیار پایدار در ایمان خود بود و از۱۲سالگی وارد میدان مبارزات شد.

وی ادامه داد عابدین خرم برای دین خدا و دفاع از اسلام مررآزی برای خود قابل نبود و برای این کار تاملی نداشت.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار فقید آذربایجان شرقی در استانداری نیز بار سنگینی را قبول کرد و از اموال و انفس خود گذشت، افزود: وی جانباز ۵۰ درصدی بود و هیچ گاه عقب ننشست.

وی ادامه داد: خرم در تمام عمر خود در حال مجاهدت بود و در سردشت شیمیایی شد که عامل اصلی رحلتش شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: وی با تسلط وارد فضای کاری می‌شد و استانداری دلسوزی بود که فقدانش برای همه ما تاسف بار است.

وحیدی با اشاره به اینکه اعابدین خرم در امور امنیتی مقتدر، در امور اقتصادی و اجتماعی کاربلد بود و بسیار ساده زیست بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به ررمندگان عاشورایی می‌بالد و حضور مردم نشانه ارتباط قوی ببن مردم و دولت است.

وزیر کشور: استاندار آذربایجان شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت

احمد وحیدی وزیر محترم کشور امروز همچنین حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در منزل زنده یاد زین العابدین خرّم استاندار فقید و جهادی آذربایجان شرقی حضور یافت و به خانواده مرحوم تسلیت گفت.

عابدین خرم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا روز شنبه ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.