سیستان و بلوچستان رکوردار پایین‌ترین میانگین سن بین والدین کشور

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به این استان با ۲۷.۱ سال است.

علی رحمتی گفت: میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به تهران با ۳.۳ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان ۲۲.۷ سال است.

وی بیان کرد: طبق قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی با ارتباط به پایگاه سازمان ثبت احوال کشور موظفند آخرین استعلام نشانی افراد برای ارائه خدمات را از سازمان ثبت احول استعلام و دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: همه افرادی که آدرس محل سکونتشان تغییر کرده باید در مدت ۲۰ روز به سامانه سهیم به نشانی sahim.sabteahval.ir مراجعه و نشانی جدید خود را ثبت کنند تا از هرگونه مشکل احتمالی در ارائه خدمات به آن‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: گاهی در نرم افزار‌های اجتماعی شاهد پیدا شدن مدارک هویتی توسط شهروندان هستیم که با انتشار پیام و تصویر مدارک در نرم افزار‌های اجتماعی در صدد پیدا کرد صاحب آن هستند، این امر خلاف قانون است، شهروندان در صورت پیدا کردن مدارک هویتی باید آن را به نزدیکترین اداره ثبت احوال تحویل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار