فرایند اجرای انتخابات و سنجش میزان آمادگی استان اصفهان، در سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان بررسی و آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه سی و دومین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در این نشست موضوع فناوری اطلاعات در انتخابات به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت، زیرا این موضوع نقش مهمی در برگزاری انتخابات دارد.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: در این جلسه همچنین در مورد نقاط مختلف استان که آنتن دهی تلفن همراه ضعیف است نیز تصمیم گیری شد.

او گفت: به همه اعضا ستاد انتخابات تأکید شد همه امورات مرتبط با خود را در سطح شهرستان‌ها بررسی کنند و اگر اشکالی وجود دارد به سرعت رفع شود.

جان‌نثاری افزود: هفته گذشته چهارشنبه و پنجشنبه همایش فرمانداران استان با موضوع خاص انتخابات برگزار شد که طبق گزارش‌های ارائه شده، آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است و در تلاش هستیم با تکمیل پشتیبانی‌ها انتخابات پیش رو با شایستگی برگزار شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان نیز گفت: فرایند انتخابات در این شهرستان مطابق با تقویم و زمانبندی انتخابات پیش رفته است.

او  ادامه داد: تعیین شعب اخذ رأی، پوشش ارتباطی پایدار شعب و تعیین عوامل اجرایی در شهرستان لنجان انجام شده است و مجموعه فرمانداری در حال ثبت عوامل اجرایی در شهرستان هستند.

فرماندار شهرستان لنجان افزود: امروز نیز گزارش کاملی را به ستاد استانی انتخابات ارائه کردیم. مشکل خاصی که مانع برگزاری انتخابات باشد نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار