برنامه‌های دهه فجر در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های دهه فجر نیز در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار و در خصوص آذین‌بندی شهر نیز برای دهه فجر برنامه‌ریزی شود.

غلامعلی حیدری امروز یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری ۲۰ بهمن‌ماه به عنوان روز چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های این روز با شکوه برگزار شود و برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی گفت: روز چهارمحال و بختیاری فرصت مطلوبی در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر نیز در شان و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار و در خصوص آذین‌بندی شهر نیز برای دهه فجر برنامه‌ریزی شود.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: امروز دشمن با تمام توان برای تضعیف این انتخابات وارد عمل شده به همین دلیل باید مراقب دسیسه‌های بدخواهان نظام باشیم چرا که امروز نگاه دوست و دشمن به روند مشارکت مردم در عرصه انتخابات است.

وی با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دشمن نیز برای ضربه شدن به این انتخاب چهار راهبرد تعریف کرده که باید آن‌ها را شناخت.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف به خوبی ظاهر شده و حضور در آیین استقبال از رییس دولت سیزدهم نمونه‌ای از بصیرت و ولایت‌مداری این ملت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره شگفتی‌ساز بوده‌اند و انتظار می‌رود امروز نیز با حضور خود در صحنه انتخابات بار دیگر شگفتی‌ساز شوند.

حیدری ادامه داد: دهه فجر، ۲۰ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مناسبی برای تبیین حضور مردم در عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است.

وی اضافه کرد: در این شرایط حساس و مهم هر کسی از هر تریبون و فرصتی که در اختیار دارد مردم را برای حضور در صحنه حساس انتخابات تشویق و ترغیب کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تدوین برنامه‌های قوی و پرمحتوا با حضور پرشور مردم جواب محکم و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های بدخواهان این نظام خواهد بود.

حیدری همچنین دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاورد‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که خدمات نظام را به مردم بازگو کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آنچه امروز جامعه به آن نیاز دارد امید آفرینی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار