سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: ۱۱۸ شعبه اخذ رای در شهر اندیمشک پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۱۰ شعبه ثابت و هشت شعبه سیار است.

یوسف زمانی اصل سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: در بخش الوار گرمسیری این شهرستان نیز ۳۹ شعبه دایر می‌شود که ۳۴ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار خواهد بود.

او می‌گوید: هزار نفر عوامل اجرایی مسوولیت برگزاری انتخابات در اندیمشک را به عهده دارند، اصل بی طرفی در انتخابات سرلوحه فعالیت تمام متولیان انتخابات در این شهرستان است تا انتخاباتی سالم، امن و پرشور در این شهرستان به ثبت برسد.

همچنین محسن ستاری فرماندار کرخه با بیان اینکه انتخابات کنونی یکی از باکیفیت‌ترین انتخابات‌ها از نظر بررسی صلاحیت نامزد‌ها است گفت: کرخه پس از مستقل شدن از شوش نخستین انتخابات خود در این سطح را برگزار می‌کند که در این مسیر موانع فراوانی وجود داشت که بخش زیادی از این موانع برطرف شده است.

او ادامه داد: ۶۴ شعبه اخذ رای در شهرستان کرخه جانمایی شده است که از این تعداد ۴۵ شعبه در بخش مرکزی و ۱۹ شعبه در بخش شاوور است.

به گفته او بالغ بر یک هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان کرخه ساماندهی و در سامانه ثبت شده اند که آموزش این افراد نیز آغاز شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در مجموع ۱۸ نماینده به نمایندگی از مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی عضویت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.