دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر:

۱۴۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح و اجرا می‌شود

مشاور امور ایثارگران استاندار و دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: ۱۴۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر با سرمایه گذاری ۱۳۲ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و اجرا می‌شود.

یوسف دشتی روز دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بوشهر اظهار داشت: تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی و دولت سیزدهم امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید تمام توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

وی افزود: در دهه فجر امسال، یک هزار و ۴۷۰ طرح با اعتبار ۱۳۲ هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر، افتتاح و اجرایی می‌شوند.

دشتی از آغاز عملیات اجرایی ۳۰۴ طرح در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از تعداد یک هزار و ۴۷۰ طرح، عملیات اجرایی ۳۰۴ طرح با اعتبار ۸۸۰ هزار میلیارد ریال در قالب طرح‌های عمرانی اقتصادی و توسعه محور آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال، یک هزار و ۱۶۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی نیز در استان بوشهر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مشاور امور ایثارگران استاندار و دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر عنوان کرد: در ایام دهه فجر پروژه‌ها در سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی خواهد بود که با حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و جانبازان به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

دشتی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دولت مردمی، افتخار حضور خانواده‌های شهدا در کلنگ زنی یا افتتاح پروژه‌ها بوده و از برکت انفاس قدسی آن‌ها انسان‌های آسمانی بوده تا معطر به عطر شهادت و نورانیت ماندگار آن‌ها باشد.

وی اضافه کرد: بعد از افتتاح پروژه‌ها در شهرستانها، جشن شادی به میمنت آن پروژه‌ها در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که در آن برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.