پرداخت تسهیلات فرزندآوری به ۹ هزار و ۱۰۶ نفر در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تسهیلات فرزندآوری به ۹ هزار و ۱۰۶ نفر از متقاضیان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت مسئله جوانی جمعیت از ابتدای امسال تاکنون شش هزار و ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به ۹ هزار و ۱۰۶ نفر از متقاضیان این تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به وجود پنج‌هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال سهمیه ابلاغی استان در خصوص سهمیه فرزندآوری افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، ۱۰ هزار و ۶۷۴ نفر با مبلغ هفت هزار و ۸۱ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات فرزندآوری به بانک‌های استان معرفی شده‌اند.


بیشتر بخوانید


منزوی اظهار کرد: با توجه به آمار‌ها و پرداختی‌ها درصد تحقق نسبت به سهمیه ابلاغی ۱۰۴ و نسبت به افراد معرفی شده ۸۶ درصد است.

وی با اشاره به سهمیه ۱۶ هزار و ۹۴ میلیارد ریالی استان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۱۰ هزار و ۲۵۸ نفر برای دریافت ۲۰ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

منزوی اضافه کرد: بر اساس آمار‌ها از ابتدای امسال تاکنون از تعداد افراد معرفی شده به بانک‌ها به هشت‌هزار و ۷۹۱ نفر ۱۷ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد درصد تحقق تسهیلات ازدواج نسبت به افراد معرفی شده ۸۶ و نسبت به سهمیه ابلاغی ۱۱۰ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.