ثبت بیش از ۷۰۰ سند رسمی به نام شهرداری اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از ثبت افزون بر ۷۰۰ جلد سند رسمی دارایی املاک شهرداری در ۲ سال گذشته خبر داد.

میرمحمد سیدهاشمی در نود و هفتمین نشست رسمی این شورا گفت: حدود یک هزار و ۷۸۲ سند از بدو تاسیس شهرداری در اردبیل تاکنون به نام آن ثبت شده که بیش از ۵۲ درصد آن در ۲ سال نخست دوره ششم شورای شهر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه اصلاح ساختاری در حوزه ثبت دارایی‌های شهرداری اردبیل از جمله اولویت‌های دوره ششم شورای شهر بود، افزود: این امر یک اصلاح ساختاری بسیار مهم در بحث مالی، شفاف‌سازی و حفاظت از بیت‌المال است که نشان از حساسیت‌ها در انضباط مالی و صیانت از اموال شهرداری دارد.

او با قدردانی از تلاش‌های واحد املاک و حقوقی شهرداری در این زمینه، گفت: ثبت دارایی سرمایه شهرداری به صورت رسمی، اقدامی ماندگار است که در تاریخ شورای شهر ثبت خواهد شد.

سید هاشمی در مورد لایحه صدور مجوز مبنی بر ضوابط تاسیس بهره‌برداری شرکت‌ها و موسسه‌های حمل و نقل درون‌شهری از ناوگان‌ اتوبوس، مینی‌بوس و ون که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده بود، افزود: بیش از پنج دستگاه اتوبوس از بین ۱۶ دستگاه اتوبوس به شرکت‌های خصوصی واگذار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این لایحه در صحن شورا بررسی و با رای موافق اکثر اعضای شورای شهر تصویب شده است، گفت: شرط استفاده از جوانان مستعد بومی نیز در کنار دریافت تضمین حسن انجام کار و تعهدهای مالی اعمال خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.