مدیر کل بنیاد حفظ آثار خوزستان:

شهدا شناسنامه عزت ایران اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شهدا برای سربلندی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را نثار ایران و انقلاب اسلامی کردند، شهدا تاریخ شرافت و شناسنامه عزت مملکت ایران اسلامی هستند.

سردار عبدالرضا حاجتی گفت: امروز ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما به واسطه ایثار و فداکاری جوانانی که امروز تکه استخوانی از آن‌ها باقی مانده است مرهون تربیت مادرانی هستیم که فرزندان برومندی را برای سربلندی ایران اسلامی و مبارزه با دشمن تقدیم کشور کنند.

او می‌گوید: وقتی که معادلات دشمن را در دنیا برهم زده و شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را فریاد می‌زنیم، عقیده جدیدی به نام خدا، پیغمبر و امامان را به نمایش می‌گذاریم که ابرقدرت ها این تفکر را بر نمی‌تابند.

سردار حاجتی با بیان این که رزمندگان این مرز و بوم حتی یک وجب خاک میهن را به دشمن ندادند ادامه داد: دشمن با تمام قدرت برای تولید کفر و شرک تلاش می‌کند و آمریکا و اسرائیل با صرف هزینه‌های هنگفت در خاورمیانه نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند، این در حالی است که خدا به مردم ایران عزت می‌دهد و شهیدان گمنام نماد شرافت و عزت ایران اسلامی اسلامی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز تمام دشمنان قصد دارند ایران اسلامی را زمین بزنند ولی با تدبیر مناسب پاسخ این حملات را می ‌دهد؛ اسرائیل غاصب از همه جهات در حال تضعیف شدن است و همه این رشادت ها مرهون شهدا و جبهه مقاومت در غزه است.

او با اشاره به توانمندی و استعداد بسیاری از افراد معلول ادامه داد: فعالیت کارکنان بهزیستی کمتر از دفاع مقدس نیست چون در عرصه ایثار و خدمت رسانی به معلولان و ایتام الگو و سرآمد هستند.بنابراین اگر مسئولیتی به عهده داریم باید فرهنگ ایثار و شاهد را با عمل به وظایف خود در ادارات جاری کنیم

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.