طرح مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری های اتباع، اختیاری است

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد اتباع خارجی شرکت کننده در طرح جذب مدیریت منابع مالی به عنوان سهامدار، امکان برخورداری از سود سهام را بهره‌مند خواهند شد.

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد بدین وسیله پیرو سوالات و تماس‌های مکرر پیرامون اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سرمایه‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی و ایرانیان در زنجیره تولید به اطلاع عموم جامعه مهاجرین می‌رساند،  طرح مزبور همانگونه که از عنوان آن برمی‌آید طرحی است که به منظور جذب سپرده های خرد اتباع و مهاجرین خارجی در  طرح‌ها و پروژه‌های صنایع زیربنایی کشور تهیه و تدوین گردیده است و متناسب با میزان مشارکت اتباع و مهاجرین محترم در این طرح، این افراد از امتیازات و تسهیلات مختلفی برخوردار خواهند شد.

در ضمن اصل مبلغ سپرده گذاری ثابت بوده و حاضرین در طرح به عنوان سهامدار امکان برخورداری از سود سهام را در آینده نزدیک برخوردار خواهند بود و در هر زمانی که اتباع تصمیم به خروج از کشور و یا انصراف از حضور در طرح را داشته باشند امکان دریافت وجه سپرده و سلب امتیازات ارائه شده به صورت همسان پیش بینی گردیده است.

از سویی این طرح یک طرح اختیاری برای اتباع و مهاجرین خارجی می‌باشد و عدم حضور به منزله عدم تمایل به دریافت تسهیلات متمایز مانند (بیمه، تردد، کارت بانکی و...) می‌باشد.

به تازگی مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری البرز اعلام کرده‌است: اتباع خارجی دارای کارت سرشماری و بازشماری مقیم البرز برای دریافت دفترچه اقامت باید هر سرپرست خانوار آنان مبلغ یک میلیارد ریال در حساب بانک ملی سپرده گذاری داشته باشد و بدین ترتیب در طرح جذب مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری ویژه شرکت کرده و در زنجیره تولید کشور سهیم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.