همایش مشترک مجریان و ناظران دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری غرب هرمزگان در بندرلنگه برگزار شد.

عبداله صادقی رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان هرمزگان گفت: این همایش با حضور فرمانداران و بخشداران غرب استان با هدف مرور بر قوانین و آیین نامه‌های اجرایی انتخابات و تخلفات و جرائم انتخاباتی برگزار شد.

 صادقی افزود: در حوزه غرب استان ۱۹ تن از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند که البته امروزشمار تایید شده‌ها به ۲۱ تن رسید.

وی گفت: امروز برای داوطلبان تذکرات اصلاح قانون انتخابات بازگو و تاکید شد که همه‌ی داوطلبان از قانون تمکین کنند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان هرمزگان افزود: داوطلبان تبلیغات پیش از موعد نداشته باشند تا حساب‌های مالی آنان بموقع باز شود و سقفی که برای هزینه‌های انتخابات در نظر گرفته شده را توجه داشته باشند.

محمدجواد خجسته مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان هم گفت: هیات‌های نظارت بر تبلیغات استانی داوطبان مجلس شورای اسلامی در این نشست نامزد‌های انتخابات را با قوانین انتخابات و نحوه تبلیغات آشنا کردند.

فواد مراد زاده فرماندار بندرلنگه گفت: در حوزه غرب ۹ ستاد اصلی و ۸ ستاد فرعی در شهرستان‌های بستک و پارسیان تشکیل شده است.

 مراد زاده افزود: برای برگزاری انتخابات پرشور ۲۶۵ شعبه اخذ رای در سه شهرستان حوزه غرب در نظر گرفته شده است.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک نماینده از غرب برای نمایندگی مجلس انتخاب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.