موتورسیکلت‌های سرقتی در ابهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف موتورهای سرقتی در عملیات ۲۴ ساعته کارآگاهان و دستگیری ۲ سارق خبر داد.

سرهنگ احمد اوصانلو  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی محل وقوع سرقت و جمع آوری مستندات لازم از محل با انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام هویت سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی، متهمان را طی عملیاتی ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ اوصانلو تصریح کرد: متهمان در بازجویی اولیه به سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت مذکور اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان موتورسیکلت ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه موتورسیکلت های کشف شده به مالباختگان استرداد شد، خاطرنشان کرد: سارقان با قرار قضایی، روانه زندان شدند.


کشف البسه خارجی قاچاق میلیاردی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی توقیف یک دستگاه سواری شوتی، چهار هزار و ۳۶۲ ثوپ البسه خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ غنیمتی افزود: ماموران پلیس آگاهی حین رصد مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه خودرو شوتی پژو ۴۰۵ در محور خدابنده – بیجار مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن البسه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ غنیمتی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده خودرو به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.