برف روبی و نمک پاشی در گردنه‌های استان قزوین+ فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از انجام برف روبی و نمک پاشی در گردنه‌های استان خبر داد.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین، ۵۰ درصد از تیم‌های عملیاتی این اداره کل با آمادگی ۱۰۰ درصدی خود، از نخستین ساعات بامداد امروز و همزمان با بارش برف، اقدام به برفروبی و نمک پاشی در سطح گردنه‌ها و راه‌های ارتباطی استان کردند.

وی با اشاره به عملیات برف روبی در گردنه‌های قسطین لار و بهرام آباد در منطقه الموت، بیان کرد: نمک پاشی نیز در سایر گردنه‌های از جمله کوهین، آوج، ابراهیم آباد در طالقان و هجیب در بویین زهرا توسط راهداران به انجام رسید.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین، هم اکنون بارش برف در گردنه‌های و آزادراه‌های استان به صورت خفیف همچنان ادامه دارد و در عین حال نیز با پدیده مه نیز روبرو هستند.

حق لطفی اضافه کرد: به رانندگانی که قصد عبور از مناطق آزادراهی و کوهستانی استان قزوین را دارند توصیه می‌شود تا ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، با احتیاط کامل رانندگی کنند و به توصیه عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در جاده‌ها عمل کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: در حال حاضر و با توجه به ادامه بارش ها، ۵۰ درصد امکانات راهداری شامل ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۱۷۵ نیروی راهدار به صورت آماده باش کامل در سطح راه‌های اصلی، آزادراهی، فرعی و روستایی مستقر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار