مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بارش باران و برف پراکنده، وزش باد شدید در برخی نقاط و کاهش محسوس دما بین چهار تا هفت درجه سانتیگراد در پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، استان سمنان امروز تا اواخر وقت چهارشنبه رشد ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد شدید و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش باران و برف، مه‌آلودگی و احتمال کولاک برف را در پیش دارد.

ایرج مصطفوی ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه نقاط مختلف استان سمنان از جمله ارتفاعات و نواحی شمالی را در برمی‌گیرد و تا اواخر وقت پنجشنبه ادامه دارد و روز جمعه سامانه بارشی دیگری وارد استان سمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: بارش پراکنده باران و برف در نقاط مختلف استان به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات از جمله پیش‌بینی‌های هواشناسی استان سمنان با کاهش بین چهار تا هفت درجه‌سانتیگراد برای آخر هفته است.

مصطفوی با اشاره به آمار جوی شبانه‌روز گذشته اظهار کرد: کوهان در میامی با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و ایوانکی گرمسار با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.