رییس تبلیغات اسلامی گرمسار گفت: ۲۷۰ نفر تاکنون در گرمسار برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت نام کردند و روند ثبت نام تا آغاز اعتکاف ادامه دارد.

حجت الاسلام حسن غائبی رییس تبلیغات اسلامی گرمسار  با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف می‌توانند تا زمان آغاز این آیین اقدام کنند، اظهار داشت: از مجموع ۲۷۰ نفری که تا کنون برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کردند ۴۰ درصد آقا و ۶۰ درصد خانم هستند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مدارس انجام می‌شود، افزود: شهروندان برای ثبت نام در مراسم اعتکاف به ستاد نماز جمعه و اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود تعداد ثبت نامی‌ها به ۳۵۰ نفر برسد، خاطرنشان کرد: چهار مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در شهر گرمسار ساماندهی شده است که مسجد صاحب الزمان (عج) ساروزن ویژه بانوان بزرگسال، مسجد جامع ویژه برادران بزرگسال، مسجد حضرت زینب (س) زینبیه ویژه دانش آموزان دختر، و مسجد صاحب الزمان (عج) قلعه نو ویژه دانش آموزان پسر است.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جنگ‌های شادی ویژه نوجوانان، برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و بصیرتی ویژه بزرگسالان در کنار اجرای مناسک عبادی، برنامه‌ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.