دبیر المپیاد ویراکاپ کرمانشاه از برگزاری المپیاد کشوری ویراکاپ با حضور ۳۸۶ شرکت‌کننده به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

علی عادلی دبیر المپیاد ویراکاپ کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات "ویراکاپ" به میزبانی کرمانشاه، گفت : شرکت کنندگان در المپیاد طی روز‌های پنجم و ششم بهمن در کرمانشاه با هم به رقابت خواهند پرداخت و نتایج این المپیاد هم ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: فردا (پنجم بهمن) شرکت کنندگان رشته‌های ریاضیات، چرتکه، محاسبات، برنامه نویسی و الکترونیک و روز جمعه نیز شرکت کننگان رشته‌های رباتیک و زبان انگلیسی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر المپیاد ویرا کاپ در کرمانشاه با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی دانش آموزی، افزود: شرکت کنندگانی از سراسر کشور در این مسابقات داریم و برگزیدگان به مرحله جهانی راه پیدا خواهند کرد.

عادلی با اشاره به برگزاری این المپیاد با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، افزود: هفتمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ، پنجم و ششم بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه واقع در سه راه ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته ۵۰۰ نفر متقاضی شرکت در ششمین دوره مسابقات ویراکاپ شده بود که از در هر رشته ۱۰ نفر برتر به مسابقات جهانی راه یافتند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.