اهدای ۲۰۰ قلم ایمنی رایگان بین راکبان موتور در عنبرآباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنبرآباد گفت: ۲۰۰ عدد قلم ایمنی رایگان بین راکبان موتور سیکلت سوار در عنبرآباد اهدا شد.

ابن یمین مظفر پور از طرح آموزش و ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت سوار در حوزه  شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت: ۲۰۰ عدد قلم ایمنی رایگان بین راکبان موتور سیکلت سوار در عنبرآباد اهدا شد. 

او افزود: اقلام ایمنی، شامل:  ۵۰ عدد کلاه ایمنی، ۵۰ عدد چراغ عقب، ۵۰ عدد چراغ جلو و ۵۰ عدد شبرنگ است که به صورت رایگان و با همکاری پلیس راه و فرمانداری عنبرآباد در محور بزرگراهی خلیج فارس محدوده پلیس راه به راکبان موتور سوار اهدا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنبرآباد آسیب پذیر‌ترین افراد در تصادفات را راکبین موتور سوار خواند و افزود: بر همین اساس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری پلیس راه اقدام به آموزش راکبین موتور سوار و توزیع اقلام ایمنی بین آن‌ها کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنبرآباد از راکبان موتور سیکلت خواست: با توجه به اینکه استفاده از کلاه ایمنی از تلفات جانی در تصادفات تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند و همچنین سبب افزایش ایمنی آن‌ها می‌شود از آن و دیگر اقلام توزیع شده استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.