تصویب ۲۶ مصوبه در سفر استاندار قم به شهرستان جعفرآباد

در سفر استاندار قم به شهرستان جعفرآباد و بخش قاهان، ۲۶ مصوبه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان به تصویب رسید.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در جلسه شورای اداری بخش قاهان به مشکل کمبود آب در این منطقه اشاره کرد و گفت: طرح احداث مجتمع آبرسانی بخش قاهان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان از مهم‌ترین مصوبات سفر امروز است.

آقامیری گفت: با احداث این مجتمع مشکل کمبود آب ۲۳ روستای این بخش رفع می‌شود و این طرح بناست ۱۸ ماهه ساخته و تکمیل شود.

مشکلات بهداشتی و درمانی از دیگر مواردی بود که در جلسه شورای اداری بخش قاهان مطرح شد.

استاندار قم با اشاره به نبود پزشک عمومی در ایام آخر هفته و روز‌های تعطیل در این بخش گفت: دانشگاه علوم پزشکی نهایتاً تا پایان ماه جاری موظف است این مشکل را رفع کند.

آقامیری افزود: یکی دیگر از مصوبات سفر به بخش قاهان، تامین یک دستگاه آمبولانس برای این بخش بود که بنا شد با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خیران سلامت در این بخش تامین شود.

تبدیل سیم‌های انتقال برق به کابل خود نگهدار (سیم‌های روکش‌دار) تکمیل خانه نشاط روستای کهندان، ایجاد روشنایی در ابتدای روستای چاهک، نصب تیر برق در محله بالای روستای آفلک، اختصاص زمین برای ایجاد چاله زباله در روستای چاهک و... از مهمترین مصوبات سفر امروز استاندار و مدیران استانی به بخش قاهان بود.

استاندار با اشاره به تصویب ۲۶ مصوبه در این سفر گفت: مجموعاً ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است و با اجرای کامل این مصوبات بسیاری از مشکلات مردم این بخش رفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار