رییس اورژانس علوم پزشکی سمنان گفت: هشت نفر از مجموع مصدومان تصادف اتوبوس دورن شهری در محور سمنان - مهدیشهر بستری و بقیه مرخص شدند.

قراییان گفت: واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک شرکت تولیدی در محور سمنان- مهدیشهر در ساعات اولیه روز چهارشنبه چهارم دی ماه ۳۱ مصدوم داشت که اکنون هشت نفر بستری و بقیه مرخص شدند؛ در این حادثه یک نفر در صحنه و ۲ نفر در بیمارستان فوت شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت بستری‌شدگان نگران‌کننده نیست، ادامه داد: از مجموع افراد بستری، ۶ نفر در بخش عادی و ۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: ۲۵ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در محور سمنان به مهدیشهر در ساعت پنج و ۵۶ دقیقه صبح چهارم دی ماه توسط اورژانس به وسیله هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ مصدوم توسط هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند و ۶ مصدوم نیز به صورت سرپایی به مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی آمبولانس هلال احمر، برای انتقال بیماران به مرکز درمانی به کار گرفته شد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۱۸ نفر از عوامل اورژانس برای خدمت‌رسانی به مصدومان به صحنه حادثه اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
قطعا راننده مقصر نبوده چون که تو این مسیرهای کوتاه راننده خوابش نمیبره احتمالا لاستیک ترکیده یا چرخ ماشین دراومده تعادلش از دست رفته که اگر این طوری بوده خون این کارگران بدبخت به گردنتونه که اون اتوبوس داغون رو دادید به راننده