سرپرست شهرداری کرمان:

کرمان شهر زیارتی شده و انتظارات از این شهر بیشتر شده است

سرپرست شهرداری کرمان، بر لزوم تعامل حداکثری بین شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی کرمان، تاکید کرد و گفت: به‌خاطر زیارتی‌شدن شهر کرمان، انتظارات از این شهر بیشتر شده است.

محسن تویسرکانی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و برخی از معاونان وی، گفت: کرمان نسبت به شهر‌های دیگر کشور، وضعیت خوبی ندارد و به همین دلیل همه باید پای کار بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنند تا این عقب‌ماندگی رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه گلزار شهدای کرمان، افزود: خوشبختانه دولت انقلابی و دیگر مسئولان پای کار هستند و آماده‌اند برای کرمان کاری انجام دهند.

سرپرست شهرداری کرمان تاکید کرد: مسئله نهضت ملی مسکن برای ما بسیار مهم است و باید عقب‌ماندن کرمان در این بحث جبران شود و ما هم در شهرداری هر کمکی که در این زمینه بتوانیم و قانون اجازه دهد، انجام خواهیم داد.

وی خواستار یک حرکت انقلابی در مسئله پایش تصویری در کرمان شد و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شاهد آبادانی کرمان باشیم، همه باید در کنار هم قرار بگیریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز، در این دیدار گفت: امیدوارم همکاری‌های بین شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی ادامه پیدا کرده و بیشتر از گذشته باشد.

رضا حافظی، با بیان اینکه حضور شما به‌عنوان شهردار کرمان، اثرات مثبتی در بر خواهد داشت، افزود: اداره کل راه و شهرسازی در در حوزه مدیریت شهری با شهرداری کرمان، وظایف مشترکی دارند که باید با تعامل و همکاری آن‌ها را اجرایی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر که طرح جامع کرمان در حال بازنگری است و مشاور اقدامات لازم را انجام می‌دهد، دو نهاد راه و شهرسازی و شهرداری باید ارتباط تنگاتنگ و همکاری موثرتری با یکدیگر داشته باشند.

وی لزوم بررسی درباره یک‌سری املاک و حساب‌های مورد بحث بین شهرداری و راه و شهرسازی را یادآور شد و گفت: تامین نکردن زمین، دلیل عقب‌ماندن اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کرمان است.

حافظی، مسئله بازآفرینی شهری را از دیگر مسایل مشترک شهرداری و راه و شهرسازی ذکر و تصریح کرد: باید از بسته‌های تشویقی برای کمک به بازآفرینی شهری و نوسازی محله‌های شهر کرمان استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار