یکی از رهبران ارشد حماس می‌گوید موفقیت‌های این جنبش ادامه دارد و نخست وزیر «متوهم» رژیم اشغالگر به اهداف خود نخواهد رسید.

اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس در یک کنفرانس مطبوعاتی در لبنان، بنیامین نتانیاهو را «متوهم» خواند و گفت که غزه به قبرستان برنامه‌های او تبدیل خواهد شد. 

به گزارش الجزیره، این مقام حماس گفت شکاف‌هایی که میان سیاستمداران صهیونیست وجود دارد نشان دهنده «تفرقه و سردرگمی» در رژیم است. 

حمدان همچنین حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: «واشنگتن ماشین نظامی اسرائیل را تغذیه می‌کند و بنابراین در جنایات آن شریک است». 

گفتنی است، بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌های صهیونیست درز کرده، بین مقامات این رژیم صحبت از آتش بس دو ماهه است.  در همین حال، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها هر گونه حل و فصل سیاسی جنگ را رد کرده و می‌گوید قصد دارد به اهداف نظامی خود برسد. 

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که نتانیاهو قصد دارد با طولانی‌تر کردن دوره جنگ، مدت بیشتری در قدرت بماند. او که پیش از این به دلیل جنجال‌ها بر سر لایحه اصلاحات قضایی به شدت مورد انتقاد عموم بود، در پی شکست اطلاعاتی در هفتم اکتبر، جایگاه خود را در اذهان عمومی به طور کامل از دست داد. 

سردرگمی رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که سخنگوی گردان‌های القسام ساعتی پیش اعلام کرد حماس موفق شده ده‌ها خودروی نظامی اسرائیل را در هفته گذشته منهدم کند و ۵۷ عملیات نظامی را با موفقیت انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار