شهروند خبرنگار خراسان شمالی؛

نیمه کاره رها شدن پروژه ۱۱۲۰ واحدی شهرک ولیعصر در بجنورد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نیمه کاره رها شدن پروژه ۱۱۲۰ واحدی شهرک ولیعصر شهرستان بجنورد خبر داد.

پروژه طرح ملی مسکن در شهرک ولیعصر شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی بعد از گذشت چند سال پیشرفتی نداشته و متقاضیان با وجود اینکه واریز وجه داشته اند، اما با مشکلاتی مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از نیمه کاره ماندن این پروژه خبر داد و در قالب متن به توضیح روند انجام این پروژه و جزئیات مشکل به وجود آمده پرداخته است.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام، برای طرح ملی مسکن در سال ۹۹ مبلغ ۴۰ میلیون واریز کردیم در سال۱۴۰۰ مجدد ۴۰ میلیون دیگر و در سال ۱۴۰۱هم ۴۰ میلیون پرداخت کردیم. سال ۱۴۰۲ در ماه قبل مبلغ ۵۰ میلیون واریز شد. ولی با گذشت چند سال از ۱۱۲۰ واحدی که قراربود در شهرک ولیعصر شهرستان بجنورد ساخته شود متاسفانه حدود ۲۰۰ واحد به صورت ناقص ساخته شده. تمام این افرادی که در این پروژه‌ها سرمایه گذاری کردند دلیل را جویا شدند، ولی در استان کسی جواب گو نیست دلیل هم این هست میگن ما بی خبر هستیم ما فقط کار ثبت نام انجام دادیم و دست وزارت مسکن هست.

متاسفانه جدیدا مطلع شدیم که یه شرکت از کشور ترکیه با چند مهندس از تهران در این مدت باید این خانه‌ها را می‌ساختند و کم کاری کردند. الان هم نیستند و کسی پاسخ گو نیست. چرا وزارت مسکن جواب گو نیست  تکلیف این خانه‌ها چه می‌شود.  

متاسفانه نمی‌شود پیمان کار دیگری بیاد ادامه خانه‌ها را تکمیل کند، چون خانه با یک قالب‌های خاصی با طراحی جدید درست شدند که فقط شرکت آرشام دارد در ایران ظاهرا قالب‌ها را از خارج وارد کردند.
هیچ پیمانکاری ادامه ساخت و ساز را انجام نمی‌دهد و ما مجبوریم منتظر شرکت آرشام باشیم که جمع کرد رفت تهران. تمام ۱۱۲۰ نفر از حسابشان مبلغ ۱۷۰ میلیون برداشته شده حتی بانک مسکن هم جواب نمیدهد. صدای ما را به مسئولان برسانید.

پروژه نیمه کاره ساختمان

مسکن ملی نیمه کاره

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار