آیت الله محمدرضا ناصری گفت: محاسبات و برنامه‌های شوم دشمن برای مقابله با نظام اسلامی با هوشیاری، وحدت و پیروی از ولایت خنثی می‌شود.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، گفت: همانطور که دشمنان برای نهضت امام حسین (ع) و مسیر امیرالمومنین (ع) توطئه می‌کردند، در حال حاضر نیز برای انقلاب و کشور و رهبر ما توطئه و برنامه ریزی می‌کنند تا به کشور ضربه بزنند.

او با اشاره به اینکه دشمن از هیچ شیطنت و دسیسه کوتاهی نمی‌کند، اظهار داشت: دشمن با شایعه پراکنی و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها درصدد ضربه زدن به اعتقاد و اندیشه مردم است و باید در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاد همانطور که حضرت زینب و امام حسین (ع) ایستادند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند تأکید کرد که حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت همبستگی ملی و خنثی شدن توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی می‌شود.

آیت الله ناصری با بیان اینکه توطئه استکبار در قالب جنگ ترکیبی ادامه دارد، گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفندماه تمامی اهداف دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان ساخت: باید در قالب جهاد تبیین، برکات نظام برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان تبیین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.